0 روز
0 ساعت
0 دقیقه
0 ثانیه

عیب یابی مشکلات گوشی سامسونگ

عیب یابی مشکلات گوشی سامسونگ
چکیده مطلب :

این مقاله روشهای عیب یابی گوشی های سامسونگ را با سه روش عیب یابی مشکلات گوشی سامسونگ ✔️ عیب یابی سامسونگ به وسیله نرم افزار گوشی ✔️ عیب یابی گوشی سامسونگ به وسیله نرم افزار کامپیوتر ✔️ عیب یابی به وسیله شماره گیری کد تست سلامت توضیح می دهد.

عملکرد یک گوشی هوشمند و تبلت به سلامت سیستم عامل اندروید آن بستگی دارد. اگر سیستم اندروید گوشی سامسونگ به خوبی کار کند، شما مشکلی نخواهید داشت، اما لحظه ای که متوجه می شوید عیبی در گوشی سامسونگ رخ داده است، وضعیت هرج و مرج ایجاد می شود. برخی از مشکلات اصلی گوشی اندروید شامل مصرف بالای باتری، هنگ کردن مداوم و سرعت کم، گرم شدن بیش از حد دستگاه و غیره می باشد. اگر برای تعمیر گوشی سامسونگ خود با مشکلی مواجه شدید، توصیه می کنم از ابزار تعمیر سیستم برای انجام کار استفاده کنید. در این مقاله عیب یابی مشکلات گوشی سامسونگ و روش های آن را به طور مفصل توضیح داده ایم. دوره آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فن آموزان عیب یابی و تعمیر صفر تا صد نرم افازر و سخت افزار گوشی های اندروید و آیفون را بصورت عملی در کارگاههای مجهز ارائه می دهد. برای مشاهده سرفصلها و اطلاعات کامل دوره روی تصویر زیر کلیک نمایید:

آموزش تعمیرات موبایل

روش های عیب یابی گوشی سامسونگ

عیب یابی گوشی سامسونگ اولین مرحله از تعمیر آن ها محسوب می شود که بسیار حیاتی و مهم می باشد. تعمیرکاران موبایل روش های متعددی را برای تشخیص دلیل خرابی موبایل های سامسونگ در پیش می گیرند که شامل موارد زیر است:

  • عیب یابی گوشی سامسونگ به وسیله شماره گیری کد تست سلامت
  • عیب یابی گوشی سامسونگ به وسیله نرم افزار گوشی
  • عیب یابی گوشی سامسونگ به وسیله نرم افزار کامپیوتر

عیب یابی گوشی سامسونگ

  1. عیب یابی گوشی سامسونگ به وسیله شماره گیری کد تست سلامت

کد تست سلامت یا کد مخفی سامسونگ در واقع یک کاراکتر عددی است که در دستگاه های اندرویدی استفاده می شود. با استفاده از شماره گیر دفترچه تلفن می توان کد های چک کردن موبایل سامسونگ را وارد کرده و برای عیب یابی گوشی سامسونگ از آن استفاده نمایید. این کد ها منحصر به فرد و مختص سازنده هستند. این بدان معناست که کد های سامسونگ در هیچ برند دیگری مانند آیفون، شیائومی، سونی، اچ‌تی‌سی و غیره کار نمی‌ کنند. بنابراین، مهم است که از کد های موبایل سامسونگ فقط در دستگاه‌ های سامسونگ استفاده کنید، نه در برند ‌های دیگر، زیرا ممکن است مضر باشد و باعث آسیب شود. قبل از استفاده از هر کد چک سامسونگ، مطمئن شوید که می دانید این کد ها برای چه منظوری در نظر گرفته شده اند.

اگر می خواهید یک تعمیرکار پیشرفته تلفن همراه باشید یا در مورد عملکرد تلفن های همراه سامسونگ بیشتر بدانید، این کد های عیب یابی گوشی سامسونگ ممکن است برای شما مفید باشند. امروزه این کد های مخفی دیگر مخفی نیستند زیرا به صورت عمومی افشا می شوند. اما بسیاری از کاربران هنوز اطلاعات زیادی در مورد این کد های مخفی سامسونگ ندارند.

اگر وارد برنامه ‌نویسی اندروید می ‌شوید، یادگیری این کد های مخفی سامسونگ به شما کمک می‌ کند تا شغلی عالی داشته باشید. شما می توانید از این کد های بررسی موبایل سامسونگ در هر زمان و هر مکان برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود بدون نیاز به بردن آن به مرکز خدمات استفاده کنید. کد های تست سلامت گوشی سامسونگ شامل موارد زیر است:

  • کد بررسی IMEI سامسونگ
  • کد بررسی مدل گوشی سامسونگ
  • کد اصلی عیب یابی موبایل سامسونگ
  • کد نسخه سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ
  • کد تنظیمات USB سامسونگ
  • کد بررسی سلامت باتری موبایل سامسونگ

کد بررسی IMEI سامسونگ: شماره شناسه بین المللی تجهیزات موبایل(IMEI)  یک کد 15 رقمی منحصر به فرد است که دقیقاً دستگاه را شناسایی می کند. 14 رقم اول توسط سازمان GSM Association تعریف شده است.

کد بررسی IMEI سامسونگ

IMEI با سیم کارت مرتبط است. اگر موبایل شما دو سیم کارت دارد، دو شماره IMEI برای دستگاه شما وجود دارد. ساده ترین راه برای پیدا کردن شماره IMEI تلفن هوشمند شماره گیری *#06# است.

کد بررسی مدل گوشی سامسونگ: اگر موبایل جدیدی را از فروشگاه آفلاین خریداری کرده اید و می ‌خواهید شماره مدل دقیق موبایل سامسونگ را بررسی کنید، می‌توانید با شماره ‌گیری کد کوتاه *#1234# آن را بررسی کنید.

کد اصلی عیب یابی موبایل سامسونگ: کد چک موبایل سامسونگ به کد حالت تست نیز معروف است. کد بررسی موبایل سامسونگ بسیار مفید است زیرا می توانید تمام عملکرد های گوشی هوشمند سامسونگ خود را بررسی کنید. می‌توانید تاچ صفحه، میکروفون، رنگ‌ های نمایشگر، بلوتوث، باتری، سنسور ها، دوربین، بلندگو، وای فای و موارد دیگر را بررسی کنید. اگر در حال خرید یک گوشی هوشمند دست دوم هستید، این کد برای شما بسیار مهم است زیرا می خواهید تمام عملکرد های تلفن هوشمند خود را آزمایش کنید.

کد اصلی عیب یابی موبایل سامسونگ

کد تست سامسونگ برای تست تمامی قطعات سخت افزاری نصب شده در گوشی هوشمند استفاده می شود. شما می توانید گوشی سامسونگ را به روشی بسیار آسان و جالب تست کنید. در برخی از مدل های گوشی های هوشمند سامسونگ کد *#0*# به عنوان کد تست سامسونگ کار می کند اما از طرف دیگر *#0011# به عنوان حالت مهندسی کار می کند. بنابراین ما هر دوی این کدها را ارائه کرده ایم تا در نهایت بتوانید به راحتی به حالت تست در گوشی سامسونگ خود برسید.

کد نسخه سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ: کد *#12580*369# نسخه سخت افزاری و نرم افزاری گوشی هوشمند را نشان می دهد. این کد برای تکنسین های تعمیرات موبایل هنگام شروع فرآیند تعمیر مفید است.

کد تنظیمات USB سامسونگ: با استفاده از کد تنظیمات USB می توانید تنظیمات USB پیش فرض را برای موبایل خود تنظیم کنید. هنگام اتصال تلفن همراه خود به رایانه شخصی، می توانید تنظیمات پیش فرض USB را تنظیم کنید. کد تنظیمات USB سامسونگ، *#0808# است.

می توانید بین دو تنظیمات MTP و اترنت USB  جابجا شوید. اگر MTP را روی پیش ‌فرض تنظیم کرده‌ اید، می‌توانید در صورت اتصال مستقیماً به فایل و عکس ‌های خود به رایانه شخصی خود دسترسی داشته باشید. اگر اترنت USB  را تنظیم کرده ‌اید، می ‌توانید مستقیماً بدون ایجاد تغییر به داده‌ های تلفن هوشمند خود به رایانه شخصی خود دسترسی داشته باشید. با این حال این گزینه را می توان از طریق گزینه USB tethering در گزینه Hotspot موبایل شما فعال کرد.

کد بررسی سلامت باتری موبایل سامسونگ: قبل از تعویض باتری قدیمی خود با باتری جدید، فراموش نکنید که باتری نصب شده در گوشی سامسونگ خود را تست کنید. عمدتاً دو دلیل برای عملکرد بد باتری وجود دارد. 1) موبایل در حال تخلیه باتری بالا است و مشکل استفاده است. 2) عملکرد باتری کاهش یافته است.

با استفاده از کد بررسی سلامت باتری *#0228#، می‌ توانید بررسی کنید که آیا واقعاً نیاز به تعویض باتری دارید یا باید گوشی سامسونگ خود را برای عملکرد باتری بهینه کنید.

  1. عیب یابی گوشی سامسونگ به وسیله نرم افزار گوشی

نرم افزار های گوشی مخصوصی برای عیب یابی تلفن هی هوشمند طراحی شده و توسط تعمیر کاران استفاده می شود که ویژگی های مختلفی دارند. عیب یابی گوشی سامسونگ به وسیله نرم افزار های گوشی زیر انجام می شود.

  • نرم افزار Fone
  • نرم افزار Greenify
  • نرم افزار Phone Doctor Plus
  • نرم افزار Repair System for Android

در ادامه ویژگی های هر کدام این نرم افزارها و رابط کاربری آنها توضیح داده می شود:

نرم افزار Dr.Fone

نرم افزار Dr.Fone یک ابزار حرفه ای تعمیر گوشی های اندروید تنها با یک کلیک است. این می تواند مشکلات مختلف سیستم اندروید مانند صفحه نمایش سیاه، حالت Fastboot، عدم پاسخگویی گوشی و خرابی باتری را بدون از دست دادن اطلاعات به حالت عادی برگرداند. علاوه بر تعمیر گوشی های سامسونگ، Dr.Fone می ‌تواند داده ‌های حذف شده را از گوشی‌ های اندرویدی بازیابی کند. این برنامه اطلاعات موجود شما را در حین تعمیر پاک نمی کند. نرم افزار Dr.Fone را می توان برای گوشی های آیفون و حتی ویندوز قابل نصب است.

نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ

رابط کاربری نرم افزار Dr.Fone

رابط کاربری Dr.Fone ساده و قابل درک است و نصب برنامه بر روی رایانه شما زمان زیادی نمی برد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه اندرویدی خود را با کابل USB به رایانه متصل کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

اگر گوشی یا تبلت اندرویدی با صفحه نمایش شکسته دارید، هم چنان می توانید با استفاده از آداپتور OTG تعمیر را انجام دهید. جعبه ابزار سه گزینه برای تعمیر دستگاه در اختیار شما قرار می دهد: حالت استاندارد، حالت پیشرفته و حالت دانلود. هر گزینه به مراحل متفاوتی از عملکرد کاربر نیاز دارد و مشکلات مختلفی مانند ماندن لوگوی سامسونگ روی صفحه نمایش و سیاه شدن صفحه و هم چنین قفل شدن و پاک شدن اطلاعات داخلی را حل می کند.

ویژگی های نرم افزار Dr.Fone
  • شما به راحتی می توانید تمام مشکلات سیستم اندروید مانند صفحه سیاه، حلقه بوت، صفحه ثابت و سایر مشکلات را تنها با یک کلیک رفع کنید.
  • بازیابی دستگاه اندروید از هر وضعیت غیر عادی – اگر گوشی شما در حالت بازیابی، حالت دانلود یا هر وضعیت غیرعادی دیگری گیر کرده است، این ابزار می تواند به شما کمک کند آن را برطرف کرده و به حالت عادی برگردانید.
  • این برنامه به شما امکان می دهد گوشی خود را که روی لوگوی اندروید گیر کرده است، تعمیر کنید.
  • رفع مشکل حالت Fastboot بدون از دست دادن اطلاعات.
  • برای خروج از حالت بازیابی، حالت دانلود، حالت Fastboot و موارد دیگر، یک کلیک کنید.

نرم افزار Greenify

نرم افزار Greenify به شما کمک می کند تا برنامه های نادرست را زمانی که از آن ها استفاده نمی کنید شناسایی کرده و در حالت خواب زمستانی قرار دهید. این به شما کمک می‌ کند از عملکرد بد دستگاه و مصرف زیاد باتری جلوگیری کنید. با قرار دادن گوشی سامسونگ در حالت sleep زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، باتری شما را ذخیره می‌ کند و از تخلیه باتری توسط برنامه ‌های پس‌ زمینه جلوگیری می ‌کند.

نرم افزار بررسی مشکلات سامسونگ

این برنامه رایگان است، اما برای استفاده از تمام ویژگی ها باید برای باز کردن قفل آن هزینه کنید. هنگامی که Greenify را نصب می کنید، مشخص می کند که کدام برنامه ها باتری شما را بیشتر تخلیه می کنند و آن ها را در حالت sleep قرار می دهد. اگرچه Greenify را می توان بدون روت استفاده کرد، دسترسی روت با تقویت برنامه ها و کارآمد تر کردن آن ها، تجربه بهتری را فراهم می کند. گاهی اوقات Greenify هنگام نصب، گوشی شما را مسدود می کند و خاموش می شود. به علاوه این نرم افزار دسترسی شما را به تنظیمات مختلف روی تلفن شما مسدود می کند و ایجاد تنظیمات جدید را ضروری می کند.

رابط کاربری نرم افزار Greenify

استفاده از رابط کاربری Greenify ساده است. هنگامی که برنامه را باز می کنید، همه برنامه های موجود در دستگاه شما و وضعیت فعلی آن ها را نشان می دهد. هم چنین، هنگامی که برای اولین بار Greenify را باز می کنید، می توانید از لیستی از برنامه های محبوب انتخاب کنید یا برنامه های خود را وارد کنید.

می‌ توانید انتخاب کنید تا زمانی که دوباره به آن‌ها نیاز نداشته باشید، آن‌ها را غیر فعال کنید. با استفاده از ویژگی Whitelist، می ‌توانید برنامه‌ های خاصی را انتخاب کنید که تحت تأثیر عملکرد خواب زمستانی Greenify قرار نخواهند گرفت.

ویژگی های نرم افزار Greenify
  • این برنامه از سرویس دسترس‌ پذیری برای دو ویژگی شناسایی پس ‌زمینه پردازش و اطلاع از وضعیت خواب خودکار استفاده می ‌کند.
  • گزینه های بی شماری در مورد تنظیمات وجود دارد تا بتوانید بسته به تنظیمات خود آن را تغییر دهید.
  • می‌توانید زمان اجرای برنامه را در پس‌زمینه تنظیم کنید، زمانی که صفحه نمایش خاموش می‌شود، آن را در حالت Hibernate قرار دهید، یا حتی می‌توانید هنگام شارژ آن را فعال نگه دارید.
  • دو حالت عادی و تهاجمی برای این نرم افزار وجود دارد.
  • Greenify بسیار موثر و قابل اعتماد است.

دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل یک دوره فوق تخصصی ویژه بازار کار می باشد که آموزشگاه فن آموزان تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای در کارگاههای مجهز برگزار می کند. این دوره با پشتیبانی مادام العمر و ارائه مدرک بین المللی می باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نرم افزار Phone Doctor Plus

Phone Doctor Plus یک برنامه جامع است که به شما امکان می دهد تمام جنبه های کلیدی دستگاه خود را کنترل کنید، برنامه های اضافی را حذف کنید و فضای ذخیره سازی خود را با بررسی خودکار زباله ها یا فایل های بزرگی که به آن ها نیاز ندارید کنترل کنید.

حل مشکلات گوشی سامسونگ

همچنین دارای محبوب ترین و ضروری ترین ویژگی ها برای رفع مشکلات گوشی سامسونگ شما از جمله پاکسازی فایل های ناخواسته، رفع مشکلات رایج، افزایش سرعت گوشی، افزایش عملکرد و غیره است. از معایب این نرم افزار می توان به این مورد اشاره کرد که ابزار رفع خودکار گاهی اوقات می‌ تواند فایل‌ هایی را که ممکن است ضروری باشد پاک کند. هم چنین با اتصال وای فای و بلوتوث مشکل دارد.

رابط کاربری نرم افزار Phone Doctor Plus

رابط کاربر پسند نرم افزار Phone Doctor Plus استفاده از آن را حتی برای کاربران جدید آسان می کند. Phone Doctor Plus برای اندروید بر روی هزاران دستگاه آزمایش شده است و ثابت کرده است که بهترین نرم افزار عیب یابی برای همه تلفن های اندرویدی است.

ویژگی های نرم افزار Phone Doctor Plus
  • Phone Doctor Plus یک راه حل یک مرحله ای برای شناسایی و از بین بردن برنامه های نادرست در زمانی که از آن ها استفاده نمی کنید محسوب می شود.
  • هر زمان که برنامه ای فعال یا غیر فعال می شود، یک اعلان دریافت می کنید تا بدانید همه چیز به درستی کار می کند.
  • هم چنین به نظارت بر هسته های CPU، حافظه و سایر اجزا کمک می کند تا دستگاه شما به خوبی کار کند.
  • رابط کاربری آسان برای استفاده
  • دارای پایه ابزار غنی
  • به طور موثر بد افزار ها را از بین می برد و به حذف نصب آن ها کمک می کند.

نرم افزار Repair System for Android

نرم افزار Repair System for Android یکی دیگر از برنامه های اندرویدی است که می توانید از آن برای رفع مشکلات گوشی خود استفاده کنید. هم چنین به شما کمک می کند تا وضعیت باتری، مصرف رم، هسته های جداگانه CPU و ظرفیت ذخیره سازی خود را کنترل کنید.

این برنامه یک عیب یابی را روی دستگاه شما اجرا می کند و سپس مشکلات پیدا شده را برطرف می کند. این ابزار به شما امکان می‌ دهد در صورت عدم پاسخگویی دستگاه در هنگام راه‌ اندازی، بازنشانی کارخانه‌ ای را از حالت بازیابی انجام دهید. وقتی گوشی شما کند کار می کند یا به درستی کار نمی کند، می توانید از این برنامه برای رفع این مشکلات استفاده کنید. این کار را با حذف برنامه ها و فایل های اضافی و مخرب از دستگاه انجام می دهد و به آن کمک می کند تا به حالت عادی خود باز گردد. از معایب نرم افزار Repair System for Android رابط کاربری پیچیده است و ممکن است برای عادت کردن به کار با آن، به زمان نیاز داشته باشد.

رابط کاربری نرم افزار Repair System for Android

رابط کاربری کمی پیچیده است و تمام ابزار ها را دقیقاً در صفحه اول به شما نشان می دهد، که آن را کمی در جنبه فنی قرار می دهد. این ممکن است مبتدیان را به این فکر وادار کند که ابتدا باید چه کاری انجام دهند، بنابراین توصیه می ‌کنیم در صورتی که تجربه قبلی کار با دیگر ابزار های عیب یابی گوشی سامسونگ را دارید از این نرم افزار استفاده کنید.

نرم افزار تعمیر گوشی سامسونگ

ویژگی های نرم افزار Repair System for Android
  • کنترل عمیقی بر روی تمام هسته های CPU ارائه می دهد و به شما کمک می کند دستگاه خود را به راحتی نظارت کنید.
  • می‌تواند برنامه‌ های مخرب یا پس ‌زمینه ‌ای را که موجب اشغال RAM می شود را از بین ببرد و و عملکرد را بهبود ببخشد.
  • ابزار تمیز کردن حافظه کش به شما کمک می کند تا با تمیز کردن و بهینه سازی فضای ذخیره سازی خود، ظرفیت ذخیره سازی بیشتری داشته باشید.
  • برخورداری از ابزار های شگفت انگیز برای نظارت و رفع خطا های دستگاه سامسونگ شما
  • می تواند مصرف باتری و حافظه را بهینه کند.
  1. عیب یابی گوشی سامسونگ به وسیله نرم افزار کامپیوتر

اگر قصد دارید عیب یابی مشکلات گوشی سامسونگ خود را به وسیله نرم افزاری های کامپوتر رفع نمایید، در این قسمت به چند نمونه از آن ها اشاره شده است.

  • نرم افزار Tenorshare ReiBoot
  • نرم افزار iMyFone Fixppo
  • نرم افزار DroidKit

نرم افزار Tenorshare ReiBoot

نرم افزار Tenorshare ReiBoot یک ابزار عالی برای تعمیر اندروید است که می ‌توانید در صورت مواجهه با حلقه بوت، گیر کردن لوگو ، صفحه سیاه و غیره از آن استفاده کنید. این برنامه برای کمک به شما در مقابله با چندین مشکل مختلف طراحی شده است که ممکن است هنگام استفاده از تلفن شما ایجاد شود. این برنامه روی تمام نسخه های ویندوز بالا تر از ویندوز 7 کار می کند.

رفع مشکلات گوشی سامسونگ

هم چنین می توانید از آن برای بهینه سازی عملکرد باتری خود استفاده کنید، عمر آن را افزایش دهید و مطمئن شوید که مجبور نیستید آن را به دفعات قبل شارژ کنید. این نرم افزار با اکثر گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی مانند سامسونگ، اچ تی سی، ال جی، سونی، موتورولا و غیره سازگار است و با این نرم افزار قدرتمند می توانید به راحتی دستگاه خود را از نسخه پشتیبان بازیابی کنید. فقط یک کلیک برای ورود یا خروج از حالت ریکاوری لازم است. گاهی اوقات ممکن است رفع مشکل بیش از حد انتظار طول می کشد.

رابط کاربری نرم افزار Tenorshare ReiBoot

رابط کاربری Tenorshare ReiBoot برای اندروید ساده و آسان است. در نگاه اول، این نرم افزار ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد. زیرا مانند بسیاری دیگر از رابط گرافیکی رنگارنگی برخوردار نیست، اما بسیار بصری است. پس از نصب آن بر روی کامپیوتر، یک پنجره ساده برای اتصال تلفن یا تبلت خود از طریق کابل USB مشاهده می کنید و دستور العمل هایی را که روی صفحه ظاهر می شود را دنبال کنید.

ویژگی های نرم افزار Tenorshare ReiBoot
  • هنگامی که دستگاه به دلایل مختلف مانند خرابی نرم افزار، ویروسی شدن، آسیب سیستم یا عدم راه اندازی تلفن همراه را رفع می کند.
  • اطلاعات کاربر را پاک می کند، تنظیمات کارخانه را بازیابی می کند و باگ های گوشی را رفع می کند.
  • جدول پارتیشن آسیب دیده را بازسازی می کند و مشکلات مختلف را در دستگاه اندروید به سرعت حل می کند.
  • Tenorshare ReiBoot برای اندروید نیز از حالت Fastboot پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد رام های دستگاه خود را به راحتی و سریع فلش کنید.
  • این اپلیکیشن هم چنین قابلیتی به نام بازیابی هوشمند ارائه می دهد که به طور خودکار فایل های از دست رفته را حتی بدون راه اندازی مجدد دستگاه شما پیدا می کند.

نرم افزار iMyFone Fixppo

iMyFone Fixppo برای اندروید یک ابزار حرفه ای تعمیر اندروید برای رفع تمام مشکلات سیستم اندروید مانند فریز شدن، عدم راه اندازی، سیاه شدن صفحه گوشی، ویروسی شدن، قفل صفحه نمایش و بازگرداندن آن به حالت عادی است. این نرم افزار جایگزینی برای سایر نرم افزار های مشابه است که نسبت به نرم افزار های مشابه دارای قابلیت برطرف کردن بسیاری از مشکلات بدون از دست دادن هیچ داده یا اطلاعاتی با سرعت بالا می باشد.

عیب یابی سامسونگ

رابط کاربری نرم افزار iMyFone Fixppo

رابط کاربری iMyFoneFixppo برای اندروید بسیار ساده و آسان است. برای تعمیر دستگاه اندرویدی خود باید دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. سه راه برای رفع مشکل خود با این ابزار وجود دارد: حالت استاندارد، حالت پیشرفته و حالت بوت لودر.

حالت استاندارد برای اکثر موارد مناسب است، در حالی که حالت پیشرفته پیچیده تر است و زمانی که حالت استاندارد نتواند مشکل را برطرف کند می توان از آن استفاده کرد. حالت بوت لودر فقط برای دستگاه های سامسونگ مناسب است.

نرم افزار iMyFone Fixppo بر روی ویندوز اجرا می شود و نسبت به نمونه های مشابه گران تر است. از نکات منفی نسخه رایگان آن می توان به عدم برطرف کردن تمامی مشکلات مربوط به گوشی های سامسونگ اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار iMyFone Fixppo
  • فضای ذخیره سازی داخلی و خارجی تلفن خود را تمیز کنید، از جمله فضای حافظه، فضای سیستم و فایل های کش.
  • با حذف فایل‌های اضافی، فضای ذخیره ‌سازی بیشتری برای افزایش سرعت گوشی و افزایش عملکرد آن آزاد کنید.
  • رفع مشکلات رایج گوشی اندرویدی و بهینه سازی آن با یک کلیک
  • انتقال فایل ها از کامپیوتر به اندروید یا از اندروید به کامپیوتر
  • بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی های اندرویدی یا کارت های SD با چند کلیک ساده
  • نسخه آزمایشی رایگان است.
  • رابط کاربر پسند.
  • پشتیبانی حرفه ای مادام العمر به صورت رایگان
  • سریع ترین سرعت تعمیر را تضمین می کند.

نرم افزار DroidKit

ابزار های هوشمندی مانند Android System Recovery وجود دارد که برای کاربران با تجربه ساخته شده است تا خودشان مشکلات را برطرف کنند. اما اگر شما از آن دسته افراد نیستید و احساس راحتی نمی کنید، DroidKit ابزاری برای شماست!

نرم افزار شناسایی مشکلات گوشی سامسونگ

DroidKit در رفع مشکلات نرم افزاری بدون رفتن به بازیابی سیستم اندروید عالی است. می ‌توانید از آن برای بررسی بد افزار ها و ابزار های تبلیغاتی مزاحم، پاک کردن حافظه پنهان و داده‌ ها از برخی برنامه‌ ها، پاک کردن تمام داده‌ های شخصی از دستگاه خود، اسکن برای ویروس‌ ها و موارد دیگر استفاده کنید. این برنامه دارای اشکالاتی است که استفاده از آن را دشوار می کند، به خصوص در هنگام دور زدن تأیید حساب Google در دستگاه های سامسونگ که دارای اندروید 6 یا نسخه های قبلی هستند. استفاده از آن رایگان نیست. می‌توانید DroidKit را هم در macOS و هم در ویندوز دریافت کنید.

رابط کاربری نرم افزار DroidKit

استفاده از این برنامه حتی برای مبتدیان ساده است. این برنامه برای اصلاح مشکلات سیستم، بازگرداندن تلفن به وضعیت کار، دور زدن صفحه قفل طراحی شده است. می ‌توانید مستقیماً در صفحه اصلی به همه ابزار ها دسترسی داشته باشید و این کار را برای مبتدیان بسیار آسان می ‌کند.

ویژگی های نرم افزار DroidKit
  • این ابزار به شما امکان می ‌دهد قبل از بازنشانی به تنظیمات کارخانه از داده‌ های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از از دست دادن چیز های مهم جلوگیری کنید.
  • هر گونه مشکل سیستم اندروید را برطرف می کند.
  • اسکن کردن SD کارت برای ویروس ها و بد افزار ها
  • به شما این امکان را می دهد که مشکلات مختلفی مانند کاهش سرعت را به راحتی برطرف کنید.
  • به شما کمک می کند تا سیستم عامل استوک را فلش کنید و دستگاه خود را روت کنید.
  • مشکلات رایج مانند عدم وجود فضای خالی در دستگاه را تعمیر می کند.
  • پشتیبانی از انواع دستگاه های اندرویدی
  • این ابزار گزینه های قدرتمندی را برای بهینه سازی عملکرد گوشی شما ارائه می دهد.

مشاهده و دانلود pdf مقاله: عیب یابی مشکلات گوشی سامسونگ

آموزشگاه فنی حرفه ای فن آموزان بیش از هشتاد دوره تخصصی الکترونیک ، تعمیرات و کنترل ابزار دقیق را تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 02191321001 تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)
نویسنده مطلب
نیما ستوده
نیما ستوده

نیما ستوده هستم. با سابقه دوازده سال فعالیت در زمینه تعمیرات گوشی های برندهای مختلف (از جمله سامسونگ ، آیفون ، شیائومی) با سیستم عامل های اندروید و ios در بازار تعمیر گوشی. در این سایت مطالب مرتبط با تعمیرات موبایل را به اشتراک می گذارم.

دوره های فنی پردرآمد برای ورود به بازار کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *